NeoPedia
دبیراجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی:

نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی امسال رویكرد تقاضا محوری داشت

نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی امسال رویكرد تقاضا محوری داشت

به گزارش نئوپدیا ایسنا/خراسان رضوی دبیراجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی اظهار داشت: امسال تلاش كردیم رویكرد تقاضامحوری را در نمایشگاه لحاظ نماییم و نیازها و تقاضاهای صنایع را در این نمایشگاه عرضه دهیم.


امیر ملك زاده، شامگاه گذشته، 23 آذرماه در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی كه در سالن همایش نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار نمود: برای نمایشگاه پنج كمیته تعیین شده كه برپایه آن كمیته علمی را دانشگاه علوم پزشكی مشهد، كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی را شهرداری مشهد، كمیته فن بازارها را شركت شهرك های صنعتی، كمیته اجرایی را دانشگاه فردوسی و كمیته نظارت و ارزیابی را دفتر برنامه ریزی و تحول اداری برعهده دارد.
وی اضافه كرد: نمایشگاه هفته پژوهش همه خصوصیت های نمایشگاه های دیگر را دارد، اما یكی از خصوصیت های برجسته آن ماراتن همكاری میان دستگاهی است كه در این حوزه ۴۰ دستگاه مختلف دولتی و غیردولتی در این كارگروه ها حضور دارند.
دبیراجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی، بیان كرد: این نمایشگاه بیستمین دوره خویش را سپری می كند و ۱۱ هزار متر مربع سطح زیربنای آن است كه نسبت به سال قبل 32 درصد افزایش یافته است كه از این مقدار ۴۶ درصد سهم دانشگاه ها و مراكز علم و فناوری، ۳۲ درصد اجرایی و ۲۲ درصد بخش خصوصی را شامل می شود.
وی افزود: همینطور 262 واحد در این نمایشگاه مسقر بودند. امسال تلاش كردیم رویكرد تقاضا محوری را در نمایشگاه لحاظ نماییم و نیازها و تقاضاهای صنایع را در این نمایشگاه عرضه دهیم.
دبیراجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی، خاطرنشان كرد: در خلال این سه روز 80 دوره آموزشی، 105 كارگاه تخصصی و 420 نشست B2B برگزار شده است. این نمایشگاه نمود اقتصاد مقاومتی است كه عرضه و تقاضا در كنار یكدیگر رخ می دهد. تابحال 23 میلیارد تومان ارزش مذاكرات اولیه میان شركت ها بوده است.




منبع:

1398/09/24
22:29:37
5.0 / 5
4541
تگهای خبر: بین المللی , پژوهش , دانشگاه , شركت
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
NeoPedia