NeoPedia
با ابلاغ دستورالعملی؛

مهلت دفاع از پایان نامه و رساله در دانشگاه آزاد تمدید گردید

مهلت دفاع از پایان نامه و رساله در دانشگاه آزاد تمدید گردید

نئوپدیا: معاون علوم، مهندسی و كشاورزی و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل تمدید مهلت دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول 99-98 را ابلاغ كردند.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، دكتر جواد علمایی، معاون علوم، مهندسی و كشاورزی و حجت الاسلام والمسلمین دكتر عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل «تمدید مهلت دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول ۹۹-۹۸ » را به رؤسای استانها، واحدها، مراكز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ كردند.
بر طبق این دستورالعمل، باتوجه به شرایط نامساعد جوی در ایام اخیر در سراسر كشور، بمنظور مساعدت با دانشجویان، اعضای هیأت علمی و كاركنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی درباب برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تكمیلی، برگزاری دفاع جلسات از پایان نامه و رساله تا تاریخ ۲۱ بهمن ماه بلامانع است.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این دستورالعمل تاكید شده است: تمدید مهلت دفاع از پایان نامه و رساله دكتری، تنها در صورت نداشتن منع آموزشی و تأیید شورای گروه آموزشی در خصوص برآورده شدن اهداف پروپوزال و داشتن كد پایان نامه، امكان پذیر است.




منبع:

1398/11/06
21:58:38
5.0 / 5
4398
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
NeoPedia