NeoPedia

جزئیات برگزاری پانزدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگی سال اعلام شد، آخرین مهلت ارسال مقالات

جزئیات برگزاری پانزدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگی سال اعلام شد، آخرین مهلت ارسال مقالات

نئوپدیا: پانزدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگی سال ۲۸ بهمن ماه جاری با هدف ارتقای فرهنگ پژوهش، شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی در حوزه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می گردد.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، پانزدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگی سال توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همكاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و كانون مطالعات فرهنگی بین رشته ای باشگاه دانشجویان و با هدف ارتقای فرهنگ پژوهش و شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی در حوزه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می گردد و در این مراسم پژوهشگران حوزه فرهنگ و هنر باز مورد تقدیر قرار می گیرند.
مراكز علمی، پژوهشی، پژوهشگران و صاحب نظران عرصه پژوهش می توانند در پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال شركت نمایند و پژوهشگران و صاحب نظران از مراكز علمی مختلف تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند آثار خودرا به این جشنواره ارسال نمایند.
مطالعات دین، آیین ها و مناسك، ابعاد اجتماعی فرهنگ و دین، مطالعات انتقادی فرهنگ، مطالعات هنری، سیاست گذاری فرهنگی، مطالعات رسانه، صنایع فرهنگی و رسانه ای، ابعاد فرهنگی مطالعات ادبی و زبان، ابعاد فرهنگی مطالعات علم و آموزش و پرورش و ابعاد فرهنگی مسائل زنان و جوانان ۱۰ محور اصلی جشنواره فوق است و تمامی مراكز علمی و پژوهشی چنانچه پژوهشی در یكی از محورهای فراخوان داشته باشند كه در فاصله زمانی ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ انجام داده باشند می توانند یك نسخه از آنرا به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
آثار پژوهشی قابل ارسال در جشنواره فوق می تواند در چارچوب طرح پژوهشی، پایان نامه كارشناسی ارشد و دكتری و كتاب باشد. همین طور علاقه مندان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به نشانی https: //www.ricac.ac.ir بازگشت كنند.



1397/10/06
14:07:35
5.0 / 5
4791
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشگران , پژوهشی , دانشگاه
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
NeoPedia