افتتاح سامانه ای برای عرضه خدمات حقوقی
به گزارش نئوپدیا یک شرکت خلاق موفق شد تا با ایجاد سامانه آنلاین خدمات حقوقی، بیشتر از ۵۰ هزار خدمت حقوقی مجزا ارائه نماید.
به گزارش نئوپدیا به نقل از معاونت علمی و فناوری، رضا تقی زاده دولت آبادی مدیرعامل یک شرکت خلاق اظهار داشت: این سامانه بعنوان واسط بین مردم و وکلا، ارتباط برقرار می کند. افرادی که نیازمند مشاورهای حقوقی در زمینه های مختلف مانند عقد قرارداد و دیگر خدمات حقوقی هستند، می توانند با استفاده از این سامانه وکیل مورد نظر خویش را پیدا کنند.
مدیرعامل شرکت اضافه کرد: متقاضیان می توانند وکلای مختلف را از جنبه های مختلف در این سامانه با یکدیگر مقایسه کنند. برای مثال هزینه وکلا را با یکدیگر مقایسه یا تجربیات آنها را بررسی نمایند و در نهایت برای انتخاب مناسب ترین وکیل اقدام گردد.
این فعال دانش بنیان ضمن عرضه توضیحات بیشتر در مورد خصوصیت های این سامانه، اظهار داشت: در انتها از کاربران نظرسنجی صورت می گیرد و هر کاربر می تواند نظر خویش را در مورد خدمات هر وکیل، اعلام نماید. دیگر کاربران می توانند بر طبق این نظرسنجی ها، تصمیم بگیرند که کدام وکیل را انتخاب کنند. به علت این نظرسنجی، وکلا هم تلاش می کنند تا خدمات با کیفیت تری ارائه نمایند.
تقی زاده دولت آبادی، با تکیه بر عقد قرارداد با وکلای برتر، اضافه کرد: استفاده از این سامانه، سبب صرفه جویی در وقت می شود. دیگر لازم نیست، مردم به صورت حضوری به دفاتر مختلف وکلا رجوع کند تا بلکه بتواند، بهترین وکیل را انتخاب نماید. در این سامانه همینطور امکان گزینش تخصصی وکلا وجود دارد و مثلاً وکلایی که در حوزه وکالت مالی تخصص دارند، مشخص هستند.
وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۵۰۰ وکیل پایه یک، در سرتاسر کشور، با این سامانه همکاری می کنند. همینطور بیشتر از ۵۰ هزار خدمت مختلف تسلط این سامانه، به کاربران عرضه شده است و تعداد متقاضیان استفاده از خدمات این اپلیکیشن، با یک شیب قابل قبول در حال افزایش می باشد. همه گیری کرونا هم سبب شد تا مردم نسبت به استفاده از خدمات حقوقی آنلاین، اقبال بیشتری داشته باشند.
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب