NeoPedia
از سوی دانشگاه شریف صورت می گیرد

برگزاری لكوكاپ شریف با حضور ۵۰۰۰ دانش آموز منتخب

برگزاری لكوكاپ شریف با حضور ۵۰۰۰ دانش آموز منتخب

به گزارش نئوپدیا دانشگاه صنعتی شریف پانزدهمین جشنواره خلاقیت های علمی پژوهشی ˮلكوكاپ شریفˮ را فروردین ماه سال آینده و در چارچوب ۱۸ رشته متفاوت برگزار می نماید.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، پانزدهمین جشنواره خلاقیت های علمی پژوهشی "لكوكاپ شریف" به منظور ارتقاء توانمندی و كشف استعدادهای دانش آموزان ۶ تا ۱۸ سال در بیشتر از ۱۸ رشته متفاوت در روز جمعه ۳۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ و با حضور بیشتر از ۵۰۰۰ دانش آموز منتخب از سراسر كشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.
این جشنواره كه با حضور منتخبین بیشتر از ۱۰۰ هزار دانش آموز آموزش دیده در شهرهای مختلف كشور برگزار می شود، زمینه مساعدی را جهت كسب مهارت، پرورش خلاقیت و كارآفرینی بر مبنای علاقه مندی دانش آموزان و همینطور به منظور كشف و پرورش استعدادهای بالقوه آنان فراهم می آورد.
این رویداد بزرگ ملی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، كمیسیون ملی یونسكو-ایران، مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و دیگر مؤسسات فرهنگی آموزشی و به منظور شناسایی، رشد و توسعه استعدادها در زمینه های مختلف علمی برگزار شده و عاملی برای كارآفرینی و توانمندی اقتصادی كشور خواهد بود و موجبات رشد و ارتقاء تخصص گرایی، كارآفرینی، استعدادیابی و استعدادپروری را فراهم می آورد.
برگزیدگان پانزدهمین جشنواره خلاقیت های علمی پژوهشی "لكوكاپ شریف" به مسابقات جهانی لكوكاپ ۲۰۲۰ اعزام خواهند شد.
طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه شریف، علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت: www.leco.sharif.ir یا www.leco.ir رجوع كنند.



1397/12/24
00:57:13
5.0 / 5
4409
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشی , دانشگاه
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
NeoPedia