ضرورت شناسایی افراد با استعدادی که شرایط عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را ندارند
به گزارش نئوپدیا، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر توسعه شبکه نخبگان و پژوهشگران این باشگاه، اظهار داشت: لازم است رؤسای باشگاه مراکز استانها، واحدهای ویژه و منتخب در راستای شناسایی و معرفی افراد با استعدادی که شرایط عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را ندارند، ولی قابلیت پرورش و شکوفایی دارند، قدم بردارند.
به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، دکتر حامد حسن پور در جلسه هم اندیشی رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان مراکز استانها و واحدهای ویژه و منتخب، به تبیین برنامه های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان پرداخت و اظهار داشت: برنامه های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان امسال برمبنای ماموریت های سند تحول و تعالی دانشگاه تنظیم شده است.
وی درباب توسعه مدل پژوهش شبکه ای اظهار داشت: بحث توسعه شبکه نخبگان و پژوهشگران موضوعی است که برای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در اولویت است.
دکتر حسن پور اشاره کرد: لازم است رؤسای باشگاه مراکز استانها، واحدهای ویژه و منتخب در راستای شناسایی و معرفی افراد با استعدادی که شرایط عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را ندارند، ولی قابلیت پرورش و شکوفایی دارند، قدم بردارند؛ چونکه تک تک این افراد در سراسر ایران بدنه نخبگانی کشور را شکل می دهند و موجب ارتقاء کارهای باشگاه و کشور می شوند.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بر شفافیت امور و اصلاح بخشنامه ها تاکید کرد و اضافه کرد: پیگیری کیفیت اجرای برنامه ها باید بصورت جدی در ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دنبال شود.
وی افزود: رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان باید در رویداد عصر امید ۲، حضور فعالی داشته باشند، در همین راستا حداقل ۱۰۰ طرح پژوهشی دانشجویی و دانش آموزی تا اختتام آبان ماه سال جاری مصوب خواهد شد.
بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه این جلسه درباب شبکه سازی و بهره برداری از ظرفیت شبکه اعضای هیأت علمی، نخبگان، پژوهشگران، فارغ التحصیلان دانشگاه و خبرگان جامعه، برگزاری مسابقات، المپیادها و رویدادهای علمی دانشجویی و دانش آموزی، حمایت و ارائه تسهیلات، کارهای هم افزای اجتماعی تخصصی و ارتقای شادابی علمی، توان افزایی، نشر علم و توسعه مدیریت دانش، ارتقای کیفیت پاسخگویی و تقویت هویت بصری برند باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان بحث و تبادل نظر شد.
منبع: نئوپدیا
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب