NeoPedia

انعقاد تفاهم نامه همكاری میان دانشگاه تهران و سایپا

انعقاد تفاهم نامه همكاری میان دانشگاه تهران و سایپا

به گزارش نئوپدیا معاونت پژوهشی پردیس دانشكده های فنی دانشگاه تهران و معاونت اداری و توسعه منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا روز یكشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ تفاهم نامه همكاری امضا كردند.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، این تفاهم نامه همكاری با هدف برقراری ارتباط مؤثر و فعال میان صنعت و دانشگاه با نگاه تجاری سازی نتایج پژوهش و مرتفع ساختن نیازهای موجود در صنعت و دانشگاه، فی درخلال پردیس دانشكده های فنی دانشگاه تهران و گروه خودروسازی سایپا به امضا رسید.
مهندس چراغعلی، معاون اداری و توسعه منابع انسانی سایپا اظهار داشت: با عنایت به گستردگی شركت، تنوع تولیدات و حجم تخصص های مورد نیاز، همكاری علمی، پژوهشی و آموزشی دانشكده فنی با شركت سایپا از اهمیت شایان برخوردار می باشد.
وی ابراز امیدواری كرد كه با امضای تفاهم نامه و اجرایی شدن آن، مسائل و مشكلات پیش روی شركت نظیر توسعه تولید، تأمین منابع مالی، توزیع منابع، لجستیك، حمل و نقل و … برطرف و به افزایش همكاریهای فی درخلال دانشگاه و صنعت منجر شود.
وی اضافه كرد: در جهت همكاری، می تواند فعالیت های گوناگون نظیر طرح های پژوهشی، پشتیبانی از پروژه های تحصیلات تكمیلی، اینترشیب، كارآموزی و … هم صورت گیرد.
در این جلسه نمایندگان معاونت پژوهشی پردیس دانشكده های فنی و برخی مدیران معاونت اداری و توسعه منابع انسانی سایپا هم حضور داشتند.



1398/02/20
13:47:19
5.0 / 5
4755
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشی , تولید , خودرو
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
NeoPedia