توسعه همکاریهای شایا ی ایرانسل با صنعت برق کشور
نئوپدیا: شایا بازوی اجرائی ایرانسل در عرصه انجام برون سپاری فرایندهای سازمانی، با هدف پیشرفت کیفیت خدمات و تجربه مشتری، مدیریت مرکز ارتباط شرکت توزیع نیروی برق مشهد را برعهده گرفت.
به گزارش نئوپدیا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل (شایا) بعنوان بازوی اجرائی ایرانسل در عرصه تجاری سازی فرایندها و ظرفیتهای دیجیتال، در ادامه مسیر توسعه خدمات خود، بعد از اجرای موفق پروژه مرکز ارتباط شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان، همکاری جدیدی را بعنوان مدیریت عملیات مرکز ارتباط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد شروع کرده است. این همکاری، در اسفندماه ۱۴۰۳ با انعقاد قرارداد رسمی شروع شد و مرحله اول اجرای آن، در خرداد ۱۴۰۴ به مرحله عملیاتی رسید. شایا از سال ۱۴۰۱، مدیریت مرکز ارتباط شرکت توزیع برق استان اصفهان را برعهده دارد، در این زمان نقش مؤثری در بهبود فرایندهای ارتباطی، پیشرفت کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکان بازی کرده است. تجربه موفق این پروژه، زمینه ساز گسترش همکاری با سایر شرکت های صنعت برق کشور همچون شرکت توزیع نیروی برق مشهد شد. پروژه جدید نیز در جهت راهبرد شایا برای اجرای برون سپاری فرایندهای سازمانی، با تاکید بر زیرساخت های پیشرفته و بهره برداری از تکنولوژی های جدید ایرانسل اجرا شده و با هدف پیشرفت سطح خدمات، تسریع پاسخگویی و بهبود تجربه مشتریان درحال پیاده سازی است. شایا با برخورداری از دانش تخصصی، تیم مجرب و راهکارهای جامع، علاوه بر مدیریت مراکز ارتباط، خدمات متنوعی همچون پشتیبانی فنی، مدیریت ارتباط با مشتریان، پردازش داده ها و سایر فرایندهای عملیاتی را به سازمان ها و شرکت های مختلف ارائه می کند. این سرویس، بعنوان یکی از ارکان زیست بوم دیجیتال ایرانسل، نقشی کلیدی در توسعه زیرساخت های ارتباطی کشور داشته و قدمی مهم در راه تحقق تحول دیجیتال در صنایع مختلف به حساب می آید. شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل (شایا) بعنوان بازوی اجرائی ایرانسل در عرصه تجاری سازی فرایندها و ظرفیتهای دیجیتال، در عرصه های کاری متفاوت و بالقوه ای فعالیت می کند. ارائه خدمات رسمی شایا به دیگر سازمان ها و بنگاه های اقتصادی در قالب خدمات برون سپاری، از حدود دو سال پیش، با تأکید بر محصول CCaaS یا Call Center as a Service، شامل خدماتی از قبیل مرکز ارتباط ورودی، خدمات تماس خروجی، پشتیبانی گفتگوی بر خط و پشتیبانی شبکه های اجتماعی، شروع شد و در این زمان، علاوه بر ارائه محصولات ذکر شده و با هدف توسعه سبد محصولات قابل ارائه، خدماتی همچون توسعه نرم افزار، به سبد محصولات شایا، اضافه شده است.
منبع: نئوپدیا
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب