NeoPedia
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید خبر داد:

بازدید هزار استاد دانشگاه از مراكز ویژه علمی و فناوری كشور

بازدید هزار استاد دانشگاه از مراكز ویژه علمی و فناوری كشور

نئوپدیا: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید كشور از بازدید هزار استاد دانشگاه از مراكز ویژه علمی و فناوری كشور اطلاع داد و اظهار داشت: این رقم تا آخر سال حداقل به ۳هزار نفر خواهد رسید.



به گزارش نئوپدیا به نقل از سازمان بسیج اساتید كشور، دكتر جلیل دارا اظهار داشت: با گذشت ۴ ماه از اعلام رسمی آغاز برنامه ملّی «راهیان علم، فنّاوری و پیشرفت ایران»، هزار نفر از استادان دانشگاه های سراسر كشور، از مراكز علم و فناوری كشور بازدید نمودند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید كشور در ادامه با اشاره به برتری جایگاه علمی كشور در بین كشورهای منطقه اظهار داشت: ما تلاش داریم همه اساتید را از نزدیك با دستاوردهای علمی و پژوهشی كشور آشنا نماییم و در كنار این بازدیدها، نشست های تخصصی هم خواهیم داشت و از سویی هم این بازدیدها باعث پیوند و تعامل بیشتر اساتید دانشگاهها و مراكز علمی و پژوهشی خواهد شد.
دارا با اشاره به اینكه در شروع به كار این برنامه ملّی، اعلام كردیم تا آخر سال جاری، دوهزار نفر از استادان در قالب این طرح از مراكز مهم علمی و صنعتی كشور بازدید خواهند كرد، اظهار داشت: تابحال هزار نفر از استانهای مختلف در این طرح شركت داشته اند كه امیدواریم طبق وعده قبلی، این رقم را به ۳هزار استاد برسانیم.

1397/07/30
13:17:56
5.0 / 5
4462
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشی , دانشگاه
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
NeoPedia