NeoPedia
توسط دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) صورت می گیرد

پشتیبانی از ایده های نوآورانه دانشجویان در حوزه صنایع فرهنگی و سوغات زائر

پشتیبانی از ایده های نوآورانه دانشجویان در حوزه صنایع فرهنگی و سوغات زائر

نئوپدیا: معاون پژوهش وفناوری دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اظهار داشت: برای اولین بار ایده های نوآورانه و خلاق دانشجویان در حوزه صنایع فرهنگی و سوغات زائر جذب و حمایت می شوند.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، ابراهیم دانشی فر با بیان این خبر اضافه كرد: مركز نوآوری دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برای اولین بار ایده های نوآورانه و خلاق دانشجویی را در حوزه صنایع فرهنگی و سوغات زائر جذب و برای رسیدن به محصول نهایی از آن ها حمایت می كند.
وی با اشاره به اینكه مركز نوآوری این دانشگاه، مركزی برای تبدیل ایده ها و طرح ها به محصولات است، اظهار نمود: عموم دانشجویان دختر و پسر می توانند در قالب فرم های تعیین شده ایده های خویش را در محورهای بازی، طراحی لباس و اسباب بازی به دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاه در پردیس رضوان و اسرار و یا وب سایت دانشگاه امام رضا(ع) ارائه نمایند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.
معاون پژوهش وفناوری دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به اینكه برای اولین بار به منظور انسجام بخشی، تقویت ساختار و تسریع در اجرای برنامه ها، كارگروه سوغات فرهنگی زائر با حكم تولیت معزز آستان قدس رضوی تشكیل شده است، اظهار داشت: محصولات با رویكرد ترویج آموزه های رضوی، سبك زندگی ایرانی- اسلامی، هویت بخشی و الگوسازی در ذیل سوغات فرهنگی و صنایع خلاق یكی از اقدامات راهبردی آستان قدس رضوی است، از این رو ایده های نوآورانه و خلاق دانشجویان در این عرصه جذب و حمایت می گردد تا این ایده ها به تولید محصول برسد.
دانشی فر اضافه كرد: عموم دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع) می توانند تا آخر آبان ماه سال 97 ایده های خویش را در قالب شرح كار مربوط آماده كرده و در فرآیند داوری و سنجش از جانب متخصصان این مركز قرار دهند تا در صورت تأیید و پذیرش، وارد سایر مراحل علمی و اجرایی این مركز شود.




1397/08/12
15:01:24
5.0 / 5
4518
تگهای خبر: بین المللی , پژوهش , تقویت , تولید
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
NeoPedia