NeoPedia

مسواكی كه 20 ثانیه ای دندان هایتان را تمیز می كند

مسواكی كه 20 ثانیه ای دندان هایتان را تمیز می كند

به گزارش نئوپدیا با اینكه مسواك زدن كار وقت گیری نیست، ولی برخی مردم برای این كار بسیار عجله دارند و یك مسواك برقی جدید به نام انكامپس می تواند در عرض ۲۰ ثانیه دندان را تمیز كند.


به گزارش نئوپدیا به نقل از نیواطلس، مسواك های برقی عموما بر اساس لرزش سریع سطح مسواك و تماس سریع آن با دندان ها عمل می كنند. اما مسواك برقی انكامپس دارای یك دسته و یك دهانه دراز به شكل جی است كه كاملا با وضعیت قرارگیری دندان ها بر روی لثه ها سازگاری دارد. از همین رو به محض روشن شدن مسواك برقی، دهانه جی شكل آن خویش را با ابعاد و شكل قرارگیری دندان ها مطابقت داده و برای پاكسازی آنها اقدام می كند.
موتور این مسواك با حركت های سریع خود یك جریان هوا را درخلال مسواك و دندان ها بوجود می آورد كه حركت آن به بیرون ریخته شدن مواد گیر كرده در لابلای دندان ها كمك می نماید. دهانه این مسواك با استفاده از این موتور هر ثانیه صد بار بالا و پایین رفته و هر ردیف از دندان ها را در ده ثانیه و كل آنها را در بیست ثانیه پاكسازی می كند. مسواك مورد اشاره توسط جرالد بریور آمریكایی ساخته شده كه قبلا در شركت هایی همچون Sonicare و Clarasonic مشغول به كار بوده است. مقرر است این مسواك در آینده نزدیك به قیمت ۱۸۹ دلار ارائه شود.

1398/06/30
15:38:39
5.0 / 5
5123
تگهای خبر: شركت
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
NeoPedia