NeoPedia
در ۶ ماهه اول سال جاری صورت پذیرفت

انتشار بیشتر از ۱۲۰۰ مقاله ISI از طرف اساتید دانشگاه تبریز

انتشار بیشتر از ۱۲۰۰ مقاله ISI از طرف اساتید دانشگاه تبریز

نئوپدیا: مدیر امورپژوهشی دانشگاه تبریز، از انتشار بیشتر از 1220 مقاله اعضای هیئت علمی این دانشگاه در مجلات ISI طی 6 ماهه اول سال جاری آگاهی داد.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، دكترعابر تعداد كل مقالات چاپ شده اعضای هیئت علمی این دانشگاه را در مجلات معتبر داخلی و خارجی طی این مدت حدود هزارو ۷۸۷ اعلام نمود و اظهار داشت: از این تعداد ۶۰۰ مقاله در مجلات غیر ISI نمایه دار انتشار یافته است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دیگر فعالیت این حوزه تصریح كرد: تا اول شهریورماه سال جاری همین طور ۲۸ طرح تحقیقاتی درون دانشگاهی به اعتبار یك میلیاردو ۴۹۱ میلیون ریال خاتمه یافته و ۲۸ طرح تحقیقاتی دیگر نیز به تصویب رسیده است.
مدیر امورپژوهشی دانشگاه تبریز اظهار داشت: در طول پنج ماهه نخست سال جاری نیز تعداد ۹۶ نفر از دانش آموختگان دوره دكتری تخصصی، در این دانشگاه در حال گذراندن دوره پژوهشی فرادكتری هستند.
بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، دانشگاه تبریز در سال ۱۳۲۶ با تاسیس دو دانشكده ادبیات و پزشكی فعالیت خودرا شروع كرد و هم اكنون با داشتن بیشتر از ۲۱ دانشكده، چندین پژوهشكده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیئت علمی و بیشتر از ۲۴ هزار نفر دانشجو یكی از دانشگاه های بین المللی، بزرگ كشور است.




منبع:

1398/07/17
14:30:26
5.0 / 5
4728
تگهای خبر: بین المللی , پژوهش , پژوهشی , دانشگاه
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
NeoPedia