NeoPedia
در دانشگاه آزاد دزفول امضاء شد

تفاهم نامه همكاری تحقیقاتی با دانشگاه فیلیپین

تفاهم نامه همكاری تحقیقاتی با دانشگاه فیلیپین

به گزارش نئوپدیا تفاهم نامه همكاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و دانشگاه دیلیمای فیلیپین به منظور انجام تحقیقات مشترك به امضاء رسید.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، علی افروس، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در مراسم امضای تفاهم نامه بین این واحد دانشگاهی و دانشگاه دیلیمای فیلیپین، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با سه مركز تحقیقات مواد و انرژی، تولید محصولات سالم و ارگانیك و دیرینه شناسی و توریسم یكی از دانشگاه های استان خوزستان است.
وی با اشاره به آزمایشگاه ها و تجهیزات این دانشگاه اظهار نمود: با عنایت به اینكه حدود ۱۶۰ هكتار از محدوده باستانی ایوان كرخه "اولین دانشگاه جهان (جندی شاپور)" در اختیار این دانشگاه است، می توان در زمینه باستان شناسی، اكتشافات و تحقیقات همكاریهای جدیدی را با استادان دانشگاه فیلیپین انجام داد.
در این نشست، تفاهم نامه مشتركی بین دو دانشگاه با حضور علی افروس، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و برنادت، رئیس دانشكده علوم اجتماعی و فلسفه دانشگاه دیلیمای فیلیپین به نمایندگی از این دانشگاه در جهت تبادل استادان، كارمندان و دانشجویان، فعالیت های پژوهشی و انتشارات مشترك، شركت در سمینارها و نشست های دانشگاهی، تبادل مطالب و سایر اطلاعات دانشگاهی، برنامه های علمی خاص كوتاه مدت به امضاء رسید و هر گونه فعالیت مشترك آتی منوط به برگزاری جلسه مشترك به انضمام این تفاهم نامه خواهد بود.
در انتها این جلسه استادان دانشگاه دیلیمای فیلیپین از دانشكده های پرستاری، فنی و مهندسی و فضاهای آزمایشگاهی و كتابخانه و سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بازدید كردند.



1398/07/30
09:52:53
5.0 / 5
4606
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشی , تولید , دانشگاه
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
NeoPedia