NeoPedia
رییس دانشگاه آزاد مطرح كرد

اظهار بی اطلاعی از اخراج استاد واحد تهران مركز، صندوق فناوری دانشگاه در بورس راه اندازی میگردد

اظهار بی اطلاعی از اخراج استاد واحد تهران مركز، صندوق فناوری دانشگاه در بورس راه اندازی میگردد

نئوپدیا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این كه برای پشتیبانی از فناوری های دانشگاه آزاد آغازین صندوق كلان غیردولتی در بورس راه اندازی می شود، اظهار داشت: به دنبال تأسیس معاونت فناوری و نوآوری و مجموعه فعالی برای به ثمر نشاندن ایده های پژوهشی هستیم.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، محمدمهدی طهرانچی امروز در مراسم رونمایی از طرح پایش كه در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد صورت گرفت، در جمع خبرنگاران با اشاره به صندوق علم و فناوری دانشگاه آزاد در بورس اظهار داشت: آغازین صندوق كلان غیردولتی در بورس راه اندازی میگردد و الان در راه تخصیص بودجه قرار دارد.
وی با اشاره به اینكه نتایج پژوهش ها باید تجاری سازی شوند، اظهار داشت: به كمك شتاب دهنده ها به دنبال این هستیم كه پژوهش های نوآورانه به محصولات تجاری تبدیل شوند.
طهرانچی در پاسخ به این سؤال كه موضع دانشگاه آزاد در مقابل استاد "در آستانه اخراج واحد تهران مركز چه خواهد بود"، اظهار بی اطلاعی كرد و اظهار داشت: این سوژه روال خودرا طی خواهدنمود.
رئیس دانشگاه آزاد درباره آخرین وضعیت داوطلبان علوم پزشكی این دانشگاه اظهار نمود: داوطلبان علوم پزشكی این دانشگاه تعیین تكلیف شده اند و تنها 10 درصدی كه خود نپذیرفتند، وارد رشته های پزشكی دانشگاه آزاد نشدند.
وی همین طور با بیان این كه امسال ۵۰ هزار دانشجو كمتر از پارسال پذیرش كردیم، درباره تكمیل ظرفیت این دانشگاه اشاره كرد: برای پذیرش دانشجو در مرحله تكمیل ظرفیت منتظر هستیم تا مصوبه از طرف دفتر گسترش آموزش عالی به ما ابلاغ شود.



1397/09/06
22:14:22
5.0 / 5
4464
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشی , دانشگاه
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
NeoPedia