NeoPedia

مسابقه هوش مصنوعی پیشبینی نتایج انتخابات مجلس در حوزه تهران

مسابقه هوش مصنوعی پیشبینی نتایج انتخابات مجلس در حوزه تهران

به گزارش نئوپدیا پژوهشكده فناوری اطلاعات و ارتباطات در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مبادرت به برگزاری مسابقه ای در این حوزه كرده است.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، این مسابقه با هدف پیشبینی نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران توسط برگزار می گردد.

از آنجا كه شبكه های اجتماعی نقش مهمی در زندگی روزمره انسان ها دارند، تحلیل اطلاعاتی كه در این شبكه ها در حال انتشار می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. یكی از اهداف این مسابقه به كار گیری و تحلیل این اطلاعات برای پیشبینی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر تهران است.

در این مسابقه انتظار می رود شركت كنندگان الگوریتم یا مدلی را ارائه نمایند و با تحلیل داده های انتشار یافته در شبكه های اجتماعی، افرادی را كه شانس موفقیت بیشتری دارند شناسایی كنند.

شركت كنندگان می توانند از هر روش و ایده ای كه در حوزه یادگیری ماشین و پردازش زبانهای طبیعی قرار می گیرد استفاده كنند.

مهلت ثبت نام در مسابقه 15 بهمن ماه و مهلت ارسال نتیجه پیشبینی 2 اسفند 98 است. همینطور در مراسمی در تاریخ 10 اسفندماه در محل پژوهشكده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی نفرات برتر معرفی و جوایزی به آنها اعطا می شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی پژوهشكده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی، علاقه مندان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت predicomp.ictrc.ac.ir رجوع و یا با شماره تلفن 88930150 داخلی 411 مهندس سبزعلیان تماس حاصل كنند.



1398/10/29
23:43:47
5.0 / 5
4159
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , شركت , فناوری
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
NeoPedia