NeoPedia
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان:

پیوند بین فعالیتهای آموزشی و پژوهشی بیشتر شده است

پیوند بین فعالیتهای آموزشی و پژوهشی بیشتر شده است

به گزارش نئوپدیا ایسنا/لرستان معاون پژوهشی دانشگاه لرستان اظهار داشت: پیوند بین فعالیتهای آموزشی و پژوهشی بیشتر شده است.


محمد فیضیان در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: به واسطه این كه دانشگاه نسل سوم دانشگاهی تقاضا محور است در نتیجه احتیاج به امكانات جدید از قبیل منابع انسانی و مالی دارد كه در صورت تأمین این مهم می تواند در این برهه اقتصادی حامی فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی كشور باشد.
وی ادامه داد: می توان با راه اندازی پژوهشكده ها و مراكز تحقیقاتی مختلف و فراهم كردن ابزار فعالیتهای علمی كاربردی به ایجاد دانشگاه نسل سوم پاسخ گو بود.
فیضیان در مورد برنامه های پیش رو در جهت ارتقای كیفیت علمی و پژوهشی در دانشگاه لرستان اظهار داشت: برای این مورد مداومت اجرای برنامه ها و طرح ها را در جهت پربار ساختن فعالیتهای پژوهش و آموزشی درنظر داریم.
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان اضافه كرد: در یكی دو سال گذشته با تقاضا محور كردن رساله ها به شكلی پیوند بین فعالیتهای آموزشی و پژوهشی بیشتر شده و پژوهش به یاری آموزش آمده است و بالعكس.
وی خاطرنشان كرد: هر چه رساله ها تقاضا محور باشد بازهم كم است و در این راستا باید بیشتر از پیش تلاش شود.
فیضیان اظهار داشت: ما برای محقق ساختن اهداف خود احتیاج به فراهم كردن زیرساخت ها همچون آزمایشگاه ها با وسایل تكنولوژی بالا، كارشناسان زبده و سرآمد، مراكز كارآفرینی، نوآوری و رشد، كمك به وجود آمدن شركت های دانش بنیان و... داریم.



1398/11/09
20:02:49
5.0 / 5
4528
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشی , تكنولوژی , دانشگاه
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
NeoPedia