NeoPedia

پیوستن روزانه ۳۰۰ عضو جدید به شبكه آزمایشگاهی

پیوستن روزانه ۳۰۰ عضو جدید به شبكه آزمایشگاهی

به گزارش نئوپدیا مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی كشور اظهار داشت: به صورت میانگین هر روز ۳۰۰ عضو جدید به باشگاه مشتریان این شبكه افزوده می شود كه با افزایش این مشتریان، خدمات بیشتر و متنوعی را هم عرضه خواهیم داد.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، رضا اسدی فرد با بیان این كه هم اكنون این شبكه در ۳۱ استان و ۶۷ شهر حدود ۵۵۰ مجموعه آزمایشگاه را بعنوان عضو قطعی یا آزمایشی دارد، اظهار داشت: بیشتر از ۶۷ هزار شخص و شركت در این باشگاه عضو هستند و به صورت میانگین هر روز ۳۰۰ عضو جدید به باشگاه مشتریان این شبكه افزوده می شود كه با افزایش این مشتریان، خدمات بیشتر و متنوعی را هم عرضه خواهیم داد.
به قول اسدی فرد، بیشتر از ۵ هزار آزمایشگاه با بیشتر از ۱۳ هزار تجهیز آزمایشگاهی، خدماتشان در این شبكه را به اشتراك می گذارند.
وی اظهار نمود: سالانه به صورت میانگین آزمایشگاه های عضو شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با رشد عملكردی در حدود ۴۰ درصد روبه رو هستند و شبكه در بعضی شاخص ها مانند رضایت مشتریان و بهبود عملكرد، روند رو به رشدی را تجربه كرده است.
مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان كرد: بیشتر آزمایشگاه های عضو این شبكه در بررسی رضایت مشتریان، امتیاز بالای ۷۰ درصد را دریافت نمودند.



1398/11/16
23:06:37
5.0 / 5
4544
تگهای خبر: خدمات , شركت , فناوری
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
NeoPedia