NeoPedia
معاون توسعه و مدیریت معاونت علمی:

تعامل شركتهای دانش بنیان با خارجی ها، هدف شراكت و صادرات است

تعامل شركتهای دانش بنیان با خارجی ها، هدف شراكت و صادرات است

نئوپدیا: معاون توسعه و مدیریت منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: شركت های دانش بنیان طی جلسات B۲B با شركتهای سایر كشورها مسیر صادرات و شراكت بین دو كشور را باز می كنند.



دكترعلیرضا دلیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: برگزاری جلسات B۲B در كشورها همچون برنامه های معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری است تا تعاملات دوجانبه بین شركتهای ایرانی و خارجی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینكه تا كنون شركتهای دانش بنیان را به ۵ كشور فرستاده ایم، بیان كرد: گرجستان، قرقیزستان، تركیه، آفریقای جنوبی و شمال افریقا همچون كشورهایی هستند كه شركت های ایرانی با شركتهای این كشورها جلسات B۲B داشته اند.
معاون توسعه و مدیریت منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: در این كشورها كارگزارهایی داریم كه شركت های متقاضی را در این جلسات حاضر می كنند و زمینه تعامل را فراهم می سازند.
دلیری با اشاره به اینكه معاونت علمی بنا دارد كه كشورهای دیگری هم برای این تعاملات برنامه ریزی كند، عنوان كرد: این جلسات در نمایش خدمات شركتها به كشور مربوطه، صادرات، همكاری و... تاثیر گذار است.
وی با تاكید بر اینكه نكته این است كه ما با شركتهای خصوصی كار می نماییم و این موجب می شود كه شركت ها توسعه بیابند، اظهار داشت: حین و پس از این جلسات قراردادهایی منعقد می شود كه مسیر ارتباطات بین دو كشور را فراهم می كنند؛ البته پس از چندین ماه نتیجه قطعی توسط خود شركتها به معاونت علمی اعلام می شود ولی در كل ارتباطات بین دو كشور به خوبی انجام می شود.
دلیری اظهار داشت: البته در جلسات B۲B مشكلاتی از طرف شركتها مطرح می شود كه این باز ارتباط شركت ها را با بانك ها، اتاق بازرگانی و... به وجود می آورد.

1397/11/07
02:21:10
5.0 / 5
4578
تگهای خبر: خدمات
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
NeoPedia