NeoPedia
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیركبیر مطرح كرد

نقش پررنگ كسری بودجه

نقش پررنگ كسری بودجه

نئوپدیا: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیركبیر با بیان این كه یكی از برنامه های سال آینده این دانشگاه ایجاد مراكز تحقیق و توسعه صنعت در دانشگاه و افزایش تعداد آنها است، از تاثیر زیاد كسری بودجه بر برنامه های پژوهشی-فناوری این دانشگاه در سالی كه گذشت آگاهی داد.


دكتر حسین حسینی تودشكی در گفت و گو با ایسنا، درباره فعالیت های پژوهشی دانشگاه صنعتی امیركبیر در سالی كه گذشت اظهار داشت: وضعیت پژوهشی دانشگاه در سالی كه گذشت خوب بود. ما به لحاظ عملكرد پژوهشی در بحث های فناوری و نوآوری عملكرد خوبی داشتیم و اهدافی كه مطابق برنامه های رسیدن به دانشگاه نسل ۳ داشتیم خوب تحقق پیدا كرد. اگر بتوانیم امكانات فضایی را ایجاد نماییم شاید بتوانیم با سرعت خیلی بیشتری نسبت به آنچه در برنامه پیش بینی شده به اهدافمان برسیم.
وی درباره برنامه های سال آینده دانشگاه امیركبیر در حوزه پژوهش و فناوری اظهار داشت: برنامه های سال آینده ما افزایش همكاریهای شاخه استراتژیك دانشگاه با صنعت، ایجاد مراكز R&D صنعت در دانشگاه و افزایش تعداد این مراكز تحقیق و توسعه و ایجاد مراكز نوآوری در دانشكده ها برای فعالیت مؤثر دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری است.
حسینی درانتها در پاسخ به سوالی درباره تأثیر مسائل مالی بر برنامه های پژوهشی دانشگاه در سالی كه گذشت اظهار داشت: كسری بودجه بسیار زیاد بر برنامه های امسال ما تأثیر گذاشته بود. اجازه بدهید وارد این مساله نشویم.



1398/01/14
23:47:50
5.0 / 5
4438
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشی , دانشگاه , فناوری
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NeoPedia