NeoPedia
نگاهداری خبر داد

برنامه ریزی برای شهریه های در رابطه با رساله ها

برنامه ریزی برای شهریه های در رابطه با رساله ها

نئوپدیا: سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری با اشاره به اینكه بودجه حوزه پژوهش و فناوری در سایر حوزه های دانشگاه هزینه نخواهد شد، اظهار داشت: در این صورت ظرفیت بسیار خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه پژوهش، كارآفرینی و سرمایه گذاری دانش بنیان ایجاد می شود.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، جلسه ویدئو كنفرانس بحث و تبادل نظر در مورد برنامه و بودجه پژوهش و فناوری سال ۹۸، با حضور دكتر بابك نگاهداری، سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد امروز (سه شنبه ۳ اردیبهشت) در ساختمان آموزشی واحد علوم و تحقیقات برگزار گردید.
نگاهداری در این نشست با اشاره به اینكه رئیس دانشگاه آزاد بر توسعه فناوری، پژوهش و كارآفرینی و اقتصاد و سرمایه گذاری دانش بنیان تاكید ویژه ای دارد، اظهار داشت: یكی از رویكردهای جدی در توسعه پژوهش و فناوری، بحث بودجه است كه مقرر شد تمام شهریه های در رابطه با رساله ها در حوزه پژوهش و فناوری در چارچوب دو صندوق ASF برای حوزه پژوهش و صندوق پژوهش و فناوری برای حوزه فناوری و نوآوری طراحی شود تا بتوانیم بودجه های لازم برای فعالیت های در رابطه با این حوزه را بهتر هدایت و ساماندهی بهتر نماییم.
سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بودجه های مربوط به فعالیت های فناوری و نوآوری را به صورت تفكیكی و جدا از سایر بودجه های پژوهشی در نظر می گیریم به صورتی كه بخشی در چارچوب فعالیت های فناوری و نوآوری و بخشی دیگر در حوزه پژوهش تقسیم بندی می شوند.
وی با تاكید بر اینكه بودجه حوزه پژوهش و فناوری در سایر حوزه های دانشگاه هزینه نخواهد شد، اظهار نمود: در صورت تحقق این امر ظرفیت بسیار خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه پژوهش، كارآفرینی و سرمایه گذاری دانش بنیان ایجاد می شود و به اهداف تعیین شده در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دست خواهیم یافت.
نگاهداری از تنظیم تفاهم نامه هایی در حوزه فعالیت های پژوهشی، فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داد و اضافه كرد: این تفاهم نامه ها در صورت نهایی شدن به تمامی استان های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر كشور برای اجرا ابلاغ می شود.
سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری به تفویض اختیار به استان های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف پژوهشی در جهت تسهیل در راه توسعه فناوری و روان سازی فرایندهای تصمیم گیری و تصمیم سازی اشاره و خاطرنشان كرد: تمام تلاش این معاونت كاهش بروكراسی و موانع اداری و مالی پیش روی حوزه پژوهش و فناوری است تا فعالیت های پژوهشی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
وی تصریح كرد: همینطور پیش نویس آئین نامه معاملاتی در حوزه پژوهش و فناوری را آماده كردیم تا ضمن افزایش نگاه تخصصی به این حوزه، نسبت به پروژه های پژوهشی كمی متفاوت تر از كمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم گیری شود.
طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این نشست مدیران كل، معاونان پژوهش و فناوری و دبیران شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری استان ها حضور داشتند.



1398/02/04
14:25:55
5.0 / 5
4695
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشی , دانشگاه , فناوری
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
NeoPedia