NeoPedia
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گرگان:

دانشگاه نباید فقط محل صدور مدرك باشد

دانشگاه نباید فقط محل صدور مدرك باشد

نئوپدیا: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گرگان با اشاره به اینكه دانشگاه نباید فقط محل صدور مدرك باشد، از طریق اندازی مركز ارتقاء شایستگی های مهارتی دانشجویان در این دانشگاه اطلاع داد.


دكتر مازیار احمدی گلسفیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار كرد: در جهت انجام رسالت دانشگاه ها بخصوص دانشگاه های نسل سوم و چهارم در زمینه كارآفرینی برای دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان تفاهم نامه ای را با سازمان فنی حرفه ای استان گلستان منعقد كرد.

وی ادامه داد: برپایه این تفاهم نامه، از پتانسیل و امكانات سازمان فنی حرفه ای استفاده و در دانشگاه مكانی را بعنوان مركز ارتقاء شایستگی های مهارت های دانشجویی راه اندازی كردیم.

احمدی با اشاره به اینكه دانشجویان در حین انجام تحصیل خود می توانند از خدمات این مركز استفاده كنند، خاطرنشان كرد: دانشجویان می توانند با استفاده از رجوع به مسئول مربوطه یا سایت، لیست دوره های مختلف اعم از تعمیرات موبایل، برق خودرو، سیم كشی ساختمان، خیاطی، آشپزی و غیره را مشاهده و بر مبنای علاقه خود دوره كاملا حرفه ای را سپری و در انتها گواهی نامه بین المللی دریافت كنند.

وی اظهار داشت: دانشجو در انتها تحصیل، تنها یك فارغ التحصیل ساده نیست، بلكه می تواند از یك یا چند مهارتی كه كسب كرده برای اشتغال زایی استفاده نماید.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بیان كرد: این دوره ها هزینه چندانی برای دانشجویان ندارد و آنها می توانند با هزینه كم، یك مهارت یا چند مهارت خوب را كسب كنند.

احمدی با اشاره به اینكه این اقدام یكی از گام های موثر جهت كارآفرینی است، اظهار نمود: پیش بینی می نماییم با استفاده از ظرفیت این مركز تحول چشمگیری در زمینه اشتغالزایی داشته باشیم.




1397/08/10
02:53:35
5.0 / 5
4453
تگهای خبر: بین المللی , پژوهش , پژوهشی , خدمات
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
NeoPedia