NeoPedia
از سوی دانشگاه تربیت مدرس؛

یازدهمین دوره جایزه بزرگ بیوتكنولوژی برگزار می گردد

یازدهمین دوره جایزه بزرگ بیوتكنولوژی برگزار می گردد

نئوپدیا یازدهمین دوره جایزه بزرگ بیوتكنولوژی برگزار می گردد


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، مركز تحقیقات و توسعه زیست فناوری دانشگاه همزمان با هفته پژوهش، روز زیست فناوری دانشگاه تربیت مدرس را با برپایی سه رویداد شامل یازدهمین دوره جایزه بزرگ زیست فناوری دانشگاه تربیت مدرس، ایده بازار و فن بازار زیستی، سه شنبه ۲۷ آذرماه در سالن اجتماعات جابرابن حیان برگزار می نماید.
بر مبنای فراخوان اعلام شده یازدهمین دوره جایزه بزرگ بیوتكنولوژی دانشگاه تربیت مدرس، طرح هایی كه در جهت مسائل مورد نیاز كشور بوده و در حوزه های در رابطه با زیست فناوری شامل؛ پزشكی، علوم پایه، كشاورزی، منابع طبیعی، مهندسی شیمی و محیط زیست با همكاری دانشجویان كارشناسی ارشد و دكتری انجام شده، قابل پذیرش است. همینطور پژوهش باید در ایران انجام گرفته باشد و در مورد طرح های كاربردی و تولید آزمایشگاهی، تأیید توسط مراجع ذیصلاح ضروری می باشد. همینطور ۱۵ آذرماه بعنوان آخرین مهلت ارسال طرح، تعیین شده است.
بنا بر اعلام مركز تحقیقات و توسعه زیست فناوری، رویداد ایده بازار زیستی، فرصتی برای تقویت ایده پردازی، بیان و انتقال ایده در جهت كارآفرینی و تولید كسب و كار است. ایده بازار زیستی رویدادی دویست دقیقه ای با عرضه های سه دقیقه ای است و آخرین فرصت ثبت نام برای حضور در این رویداد ۱۵ آذرماه اعلام شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، نمایشگاه فن بازار زیستی هم در جهت معرفی و ارتقاء تولیدات زیستی دانش بنیان در روز زیست فناوری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد.



1397/08/20
15:51:13
5.0 / 5
4613
تگهای خبر: پژوهش , تقویت , تولید , دانشگاه
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
NeoPedia