NeoPedia

تولید پهپادهای مورد نیاز سازمان زمین شناسی در دانشگاه شریف

تولید پهپادهای مورد نیاز سازمان زمین شناسی در دانشگاه شریف

به گزارش نئوپدیا معاون پژوهش وفناوری دانشگاه صنعتی شریف با تاكید بر این كه همكاری این دانشگاه با سازمان زمین شناسی محدود به تولید پهپادها نمی گردد، اظهار داشت: ما در زمینه ساخت تجهیزات و پردازش اطلاعات با این سازمان همكاری خواهیم داشت.


به گزارش نئوپدیا به نقل از ایسنا، دكتر محمدرضا موحدی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه سازمان زمین شناسی با دانشگاه صنعتی شریف با تاكید بر اینكه این دانشگاه مفتخر است كه بتواند در حوزه های فناوری به كمك سازمان های صنعتی كشور بیاید، اظهار نمود: ما تلاش داریم در كنار خدمات آموزشی و پژوهشی بتوانیم به عنصر اثر گذاری، رنگ بیشتری دهیم و در شرایط خاصی كه كشور قرار دارد و شرایط تحریم بر آن حاكم است، از این تهدیدها بعنوان فرصت استفاده نماید.
وی با اشاره به خدمات دانشگاه های بزرگ كشور در حوزه های صنعتی و رفع چالش ها، اشاره كرد: دانشگاه شریف با دارا بودن جوانان با استعداد تلاش دارد تا از این استعدادها در امتداد حل مشكلات كشور بهره ببرد و معضلات تكنولوژی كشور را مرتفع كند.
موحدی، امضای تفاهم نامه همكاری با سازمان زمین شناسی را یكی از زمینه های همكاری و رفع چالش های كشور نام برد و ابراز امیدورای كرد كه این همكاری بنیان پایداری برای رفع نیازهای كشور باشد.
معاون پژوهش وفناوری دانشگاه شریف با تاكید بر این كه همكاری با سازمان زمین شناسی محدود به كاربردی كردن پهپادها در حوزه ژئوفیزیك هوایی نخواهد بود، افزود: علاو بر آن، این دانشگاه در حوزه های ساخت تجهیزات، سنسورها و پردازش اطلاعات توانمندی هایی دارد كه با سازمان زمین شناسی همكاری خواهد داشت.
وی ابراز امیدواری كرد كه این همكاری گام بزرگی در جهت حل مشكلات كشور باشد.



1398/08/28
08:19:42
5.0 / 5
4300
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشی , تكنولوژی , تولید
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
NeoPedia